Programma-aanbod marketing en fondsenwerving in september

In september starten we weer met een divers en inspirerend online aanbod kennissessies en trainingen die altijd te vinden zijn in onze ‘Academie’. Ook op het gebied van marketing en fondsenwerving. Kennis delen, inspireren, ervaringen uitwisselen en leren van elkaar staan hierin centraal. Bekijk hieronder het overzicht met gratis online activiteiten in september.

In september starten we weer met een divers en inspirerend online aanbod kennissessies en trainingen die altijd te vinden zijn in onze ‘Academie’. Ook op het gebied van marketing en fondsenwerving. Kennis delen, inspireren, ervaringen uitwisselen en leren van elkaar staan hierin centraal. Bekijk hieronder het overzicht met gratis online activiteiten in september. Door te klikken op de titel kom je op de uitgebreidere beschrijving en de link waarmee je kunt aanmelden.

7 september | Breakfast Club: Raad van Toezicht als sparringpartner voor fondsenwerving
Tijdens deze Breakfast Club staat de vraag centraal: Hoe maak je je Raad van Toezicht een nog betere sparringpartner voor je fondsenwerving? Samen met andere fondsenwervers en de experts van Nassau Fundraising ga je hierover in gesprek. Deze Breakfast Club is speciaal voor directeuren, hoofden fondsenwerving en iedereen die de Raad van Toezicht in wil zetten als sparringpartner voor fondsenwerving.

14 september| Kijkje in de keuken bij Stichting ADRA Nederland
Op 14 september nemen we een kijkje in de keuken bij Stichting ADRA Nederland. Geert Hendriks (directeur), Christa Breure (fondsenwerver) en Nadja van den Broek (coördinator EKF programma) delen onder andere de uitdagingen rondom particuliere fondsenwerving in tijden van COVID-19 zoals met het EFK Kind sponsorprogramma. Er is veel ruimte om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

16 september| webinar: Segmentatie
In dit webinar licht Gerrit Piksen van Market Response uit wat leefstijl segmentatie is en hoe je zo’n model kan maken, in dit geval voor de Hartstichting. Madelon Galjaard vertelt hoe zij bij de Hartstichting de inzichten vanuit de segmentatie vertalen naar marketing/communicatie-activiteiten en welke resultaten dat heeft opgeleverd.

Bekijk alle marketing en fondsenwerving activiteiten van de Academie hier.

Laatste ledenberichten

Calculator papercips 740x320
Wijziging tarieven betalingsverkeer bij Buckaroo
Inkoop
Subsidiemanager logo 740x320
Nieuwe inkoopsamenwerking: Subsidiemanager – vind financiering voor jouw projecten
Inkoop
Vrouw koffer landschap afscheid
Beëindiging inkoopsamenwerking met GX Software
Inkoop