Marketing & fondsenwerving

Zonder donateurs en vrijwilligers kunnen goede doelen hun maatschappelijke doelen niet realiseren. Dagelijks wordt het Nederlandse publiek benaderd om geld of tijd voor een goed doel te geven. Goed, maar wel alleen als dit maatschappelijk verantwoord gebeurt. Goede Doelen Nederland ondersteunt daarom haar leden in het verduurzamen en vernieuwen van hun marketing en fondsenwerving. De samenleving verandert snel en dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen donateurs benaderen. Samen met onze leden werken we aan een duurzame inzet van de diverse wervingsmethoden.  

Stel een vraag

Nicole Mooij

beleidsmedewerker marketing en fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email
Bekijk ook
Klap menu uit
Gerelateerd Nieuws

Schrijf je nu in voor het Online Kennis...

Het jaarlijkse Live Kennis Event is dit jaar he

Amendement verruiming klantrelatie voor...

Op 22 september heeft Tweede Kamerlid Palland (

Nicole Mooij, nieuwe beleidsmedewerker...

Graag stellen we Nicole Mooij aan je voor.

Gerelateerde Ledenberichten

D2D protocol aangepast

Vanwege de aangescherpte maatregelen van de ove

Europese peiling goededoelensector in COVID-...

De European Fundraising Association (EFA) voert

Strategiesessie 23 maart over duurzame...

Goede Doelen Nederland organiseert een strategi