Marketing & fondsenwerving

Zonder donateurs en vrijwilligers kunnen goede doelen hun maatschappelijke doelen niet realiseren. Dagelijks wordt het Nederlandse publiek benaderd om geld of tijd voor een goed doel te geven. Goed, maar wel alleen als dit maatschappelijk verantwoord gebeurt. Goede Doelen Nederland ondersteunt daarom haar leden in het verduurzamen en vernieuwen van hun marketing en fondsenwerving. De samenleving verandert snel en dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen donateurs benaderen. Samen met onze leden werken we aan een duurzame inzet van de diverse wervingsmethoden.  

Stel een vraag

Nicole Mooij

beleidsmedewerker marketing en fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email
Bekijk ook
Klap menu uit
Gerelateerd Nieuws

Amendement verruiming klantrelatie voor...

Op 22 september heeft Tweede Kamerlid Palland (

Nicole Mooij, nieuwe beleidsmedewerker...

Graag stellen we Nicole Mooij aan je voor.

Brief Tweede Kamer met pleidooi voor...

Met het oog op het schriftelijk overleg in de T

Gerelateerde Ledenberichten

Europese peiling goededoelensector in COVID-...

De European Fundraising Association (EFA) voert

Strategiesessie 23 maart over duurzame...

Goede Doelen Nederland organiseert een strategi

Donateur heeft meer prioriteit maar de...

Stellen we in 2019 de donateur meer centraal da

Gerelateerde bijeenkomsten
Online Kennis Festival

locatie: Online