Zonder donateurs en vrijwilligers kunnen goede doelen hun maatschappelijke doelen niet realiseren. Dagelijks wordt het Nederlandse publiek benaderd om geld of tijd voor een goed doel te geven. Goed, maar wel alleen als dit maatschappelijk verantwoord gebeurt. Goede Doelen Nederland ondersteunt daarom haar leden in het verduurzamen en vernieuwen van hun marketing en fondsenwerving. De samenleving verandert snel en dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen donateurs benaderen. Samen met onze leden werken we aan een duurzame inzet van de diverse wervingsmethoden.
Kennis in 5 minuten
Een overzicht van alle bijeenkomsten en presentaties
Het verduurzamen van huis-aan-huis werving
Hulpmiddelen bij media-inkoop
Onderzoek op het gebied van fondsenwerving
Het verduurzamen van straatwerving
Het verduurzamen van telefonische werving
Stel een vraag
Aangepaste Code Postfilter gaat in per 1...
Vanaf 1 april geldt een aangepaste Code Postfil
Online programma aanbod marketing en...
Ook in 2021 hebben we weer een gevarieerd en in
Nieuw in 2021: online Breakfast Clubs
Dit jaar introduceren Goede Doelen Nederland en
Terugkijken kennissessie over Direct Mail
De online kennissessie over direct mail is nu t
Terugkijken kennissessie Data-analyse van...
Online kennissessie Data-analyse van geefge
Resultaten onderzoek wervingskanalen MWM2
Goede Doelen Nederland heeft met een uitgebreid
locatie: Online
locatie: Online
locatie: Online