Marketing & fondsenwerving

Zonder donateurs en vrijwilligers kunnen goede doelen hun maatschappelijke missie niet realiseren. Dagelijks wordt het Nederlandse publiek benaderd om het werk van goede doelen te steunen. Goed, maar wel alleen als dit maatschappelijk verantwoord gebeurt. De samenleving verandert snel en dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen donateurs benaderen en werven. Samen met onze leden werken we aan een duurzame inzet van de diverse wervingsmethoden.  

Dit doen wij onder andere door wet- en regelgeving te duiden op praktische gevolgen voor goede doelen en door en zelfregulering te ondersteunen. We bieden daarvoor diverse tools en ledenbijeenkomsten. Ook worden bijna wekelijks (online) kennissessies en webinars georganiseerd in samenwerking met kennispartners en leveranciers. Zo spelen we in op de actualiteit van de fondsenwerving, wisselen we kennis uit en bieden we netwerkmomenten. 

De Academie is de plek waar we kennis delen en leren van elkaar. Hier vind je alle kennissessies, webinars, workshops en trainingen op het gebied van marketing en fondsenwerving. Ook opnames van kennissessies kan je eenvoudig terug vinden in het archief. 

Klap menu uit
Gerelateerd Nieuws

Grote opkomst Vakdag fondsenwerving 2022

Met ruim 700 bezoekers en een mooi inhoudelijk

Vakdag fondsenwerving: wees erbij!

De Vakdag fondsenwerving is een dag vol inspira

Extra regels voor grote influencers en...

Influencers met meer dan 500.000 volgers krijge

Gerelateerde Ledenberichten

Divers programma-aanbod marketing en...

In oktober en november staan er weer diverse

Online Taster Event over ‘donor mapping’ als...

Jaarlijks komen meer dan 1.000 fondsenwervers

Veelgestelde vragen over privacywetgeving...

Goede Doelen Nederland heeft een document opges

Gerelateerde bijeenkomsten
Kijkje in de keuken bij...

locatie: Online

Breakfast Club

locatie: n.t.b.

Breakfast Club

locatie: n.t.b.