Marketing & fondsenwerving

Zonder donateurs en vrijwilligers kunnen goede doelen hun maatschappelijke missie niet realiseren. Dagelijks wordt het Nederlandse publiek benaderd om het werk van goede doelen te steunen. Goed, maar wel alleen als dit maatschappelijk verantwoord gebeurt. De samenleving verandert snel en dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen donateurs benaderen en werven. Samen met onze leden werken we aan een duurzame inzet van de diverse wervingsmethoden.  

Dit doen wij onder andere door wet- en regelgeving te duiden op praktische gevolgen voor goede doelen en door en zelfregulering te ondersteunen. We bieden daarvoor diverse tools en ledenbijeenkomsten. Ook worden bijna wekelijks (online) kennissessies en webinars georganiseerd in samenwerking met kennispartners en leveranciers. Zo spelen we in op de actualiteit van de fondsenwerving, wisselen we kennis uit en bieden we netwerkmomenten. 

Wist je bijvoorbeeld dat er elke maand een online ‘Kijkje in de Keuken’ is bij een collega lidorganisatie?

Klap menu uit
Gerelateerd Nieuws

Academie Goede Doelen Nederland is live!

De Academie van Goede Doelen Nederland is vanaf

Protocol huis-aan-huiswerving aangepast

Het kabinet heeft op 28 april een aantal corona

Aangepaste Code Postfilter gaat in per 1...

Vanaf 1 april geldt een aangepaste Code Postfil

Gerelateerde Ledenberichten

Meld je aan voor de collectieve audit door...

Ook dit jaar kun je deelnemen aan de collectiev

Korting op tickets voor International...

Jaarlijks komen meer dan 1.000 fondsenwervers u

Q...

We hebben de belangrijkste wijzigingen en de me

Gerelateerde bijeenkomsten
College Tour woordvoering met...

locatie: Pakhuis de Zwijger, Amsterdam

Webinar - Organizing

locatie: Online