Marketing & fondsenwerving

Zonder donateurs en vrijwilligers kunnen goede doelen hun maatschappelijke doelen niet realiseren. Dagelijks wordt het Nederlandse publiek benaderd om geld of tijd voor een goed doel te geven. Goed, maar wel alleen als dit maatschappelijk verantwoord gebeurt. Goede Doelen Nederland ondersteunt daarom haar leden in het verduurzamen en vernieuwen van hun marketing en fondsenwerving. De samenleving verandert snel en dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen donateurs benaderen. Samen met onze leden werken we aan een duurzame inzet van de diverse wervingsmethoden.  

Klap menu uit
Gerelateerd Nieuws

Brief Tweede Kamer met pleidooi voor...

Met het oog op het schriftelijk overleg in de T

D2D-werving start langzaam weer op

Nu de coronamaatregelen van de overheid enigszi

Huis-aan-huis werving erkende goede doelen...

Vanaf 1 mei 2019 gaan alle leden van Goede Doel

Gerelateerde Ledenberichten

Strategiesessie 23 maart over duurzame...

Goede Doelen Nederland organiseert een strategi

Donateur heeft meer prioriteit maar de...

Stellen we in 2019 de donateur meer centraal da

Versterking gezocht in werkgroepen

Deelnemen in een werkgroep geeft je de gelegenh