Marketing & fondsenwerving

Zonder donateurs en vrijwilligers kunnen goede doelen hun maatschappelijke doelen niet realiseren. Dagelijks wordt het Nederlandse publiek benaderd om geld of tijd voor een goed doel te geven. Goed, maar wel alleen als dit maatschappelijk verantwoord gebeurt. Goede Doelen Nederland ondersteunt daarom haar leden in het verduurzamen en vernieuwen van hun marketing en fondsenwerving. De samenleving verandert snel en dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen donateurs benaderen. Samen met onze leden werken we aan een duurzame inzet van de diverse wervingsmethoden.  

Stel een vraag

Nicole Mooij

beleidsmedewerker marketing en fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email
Bekijk ook
Klap menu uit
Gerelateerd Nieuws

Online programma aanbod marketing en...

Ook in 2021 hebben we weer een gevarieerd en in

Nieuw in 2021: online Breakfast Clubs

Dit jaar introduceren Goede Doelen Nederland en

Huis-aan-huis werving 4 januari mogelijk...

Na de aankondiging van de tweede lockdown is do

Gerelateerde Ledenberichten

Resultaten onderzoek wervingskanalen MWM2

Goede Doelen Nederland heeft met een uitgebreid

D2D Protocol

Op 3 en 17 november waren er persconferenties o

D2D protocol aangepast

Vanwege de aangescherpte maatregelen van de ove

Gerelateerde bijeenkomsten