Marketing & fondsenwerving

Zonder donateurs en vrijwilligers kunnen goede doelen hun maatschappelijke doelen niet realiseren. Dagelijks wordt het Nederlandse publiek benaderd om geld of tijd voor een goed doel te geven. Goed, maar wel alleen als dit maatschappelijk verantwoord gebeurt. Goede Doelen Nederland ondersteunt daarom haar leden in het verduurzamen en vernieuwen van hun marketing en fondsenwerving. De samenleving verandert snel en dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen donateurs benaderen. Samen met onze leden werken we aan een duurzame inzet van de diverse wervingsmethoden.  

Stel een vraag

Nicole Mooij

beleidsmedewerker marketing en fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email
Bekijk ook
Klap menu uit
Gerelateerd Nieuws

Aangepaste Code Postfilter gaat in per 1...

Vanaf 1 april geldt een aangepaste Code Postfil

Online programma aanbod marketing en...

Ook in 2021 hebben we weer een gevarieerd en in

Nieuw in 2021: online Breakfast Clubs

Dit jaar introduceren Goede Doelen Nederland en

Gerelateerde Ledenberichten

Terugkijken kennissessie over Direct Mail

De online kennissessie over direct mail is nu t

Terugkijken kennissessie Data-analyse van...

Online kennissessie Data-analyse van geefge

Gerelateerde bijeenkomsten
Kijkje in de keuken bij...

locatie: Online

Breakfast Club | 1 juni

locatie: Online