De Werkgroep Telemarketing bestaat uit een afvaardiging van leden die telemarketing inzetten als wervingskanaal.
Taken van de Werkgroep Telemarketing:
- Meedenken over het versterken van de zelfregulering zoals bij de onlangs aangepaste code telemarketing.
- Inhoudelijk klankbord bieden als het gaat om de belangenbehartiging zoals de invoering van de opt-in voor telemarketing. De mogelijke inzet van Goede Doelen Nederland is inhoudelijk bij de Werkgroep getoetst op wenselijkheid en praktische haalbaarheid.
WERKGROEPLEDEN
- Jane van den Berg (DierenLot)
- Annemarie Teske (VluchtelingenWerk Nederland)
- Jan van der Hout (Plan International Nederland)
- Anne Kuijpers (Amnesty International)
- Peter van Leeuwen (Nierstichting)
- Marnix Lok (Stichting Vluchteling)
- Kyra van der Meulen (Goede Doelen Nederland)
- Sonja Rijs (Amnesty International)
- Aileen van der Veer (KWF Kankerbestrijding)
- Sarah Nienke van Voorthuisen (KWF Kankerbestrijding)
- Pauline Wielens (UNICEF)