Werkgroep Innovatie

De Werkgroep Innovatie heeft tot doel om de leden van Goede Doelen Nederland te ondersteunen en te inspireren op het vlak van innovatie.

In deze razendsnel veranderende wereld is innovatie voor onze leden van groot belang. Zeker op het gebied van marketing en fondsenwerving kun je als goed doel niet achterblijven bij alle veranderingen. Dit doen we door als sector met elkaar in te spelen op de actualiteiten en samen op te trekken in innoverende projecten. Een voorbeeld hiervan is blockchain: met een aantal goede doelen inventariseren we de gezamenlijke doorontwikkeling van blockchain toepassingen.

De werkgroep innovatie houdt alle innovatieve ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en wil zowel grote als kleine goede doelen helpen om zelf ook innovatief te zijn. De werkgroep organiseert relevante activiteiten op het gebied van innovatie, gebaseerd op de behoeftes hieraan bij de leden. De werkgroep Innovatie rapporteert aan de Commissie Marketing.

WERKGROEP INNOVATIE

  • Christine van Blitterswijk (Goede Doelen Nederland)
  • Suzanne de Groen (Prins Bernard Cultuurfonds)
  • Matthijs Harink (Longfonds)
  • Ellen Janssens
  • Gijs Pelser - voorzitter werkgroep (Plan International Nederland)

Stel een vraag

Christine van Blitterswijk

beleidsmedewerker Marketing & Fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email
Bekijk ook
Gerelateerde Ledenberichten

Bijeenkomsten marketing...

In 2017 hebben we op het gebied van marketing e

Inspiratiesessie Innovatie met Steven van...

Op donderdag 28 september vindt de eerste bijee