Commissie Marketing

De commissie adviseert gevraagd en ongevraagd het bestuur van de Goede Doelen Nederland over ontwikkelingen of onderwerpen m.b.t. marketing en fondsenwerving.

  • bespreken van ontwikkelingen of onderwerpen die de totale marktpositie van de aangesloten organisaties beïnvloeden
  • coördinatie van informatie aan leden
  • bepalen of t.b.v. of m.b.t. bepaalde ontwikkelingen of onderwerpen Goede Doelen Nederland actie - lobby, regulering, services - wenselijk of noodzakelijk is en hierover zonodig het bestuur adviseren

ACTIVITEITEN/ONDERWERPEN

De commissie is betrokken bij onderwerpen als Direct Dialogue, het Bel-me-niet-register, spelregels voor fondsenwervingsinitiatieven van derden en wet- en regelgeving.

COMMISSIELEDEN

  • Brecht Janssen (Simavi) voorzitter
  • Christine van Blitterswijk (Goede Doelen Nederland) 
  • Gosse Bosma (Goede Doelen Nederland)
  • Janneke den Hartog (Oxfam Novib)
  • Irma Kalkhoven (Stichting AAP)
  • David Verschoor (Hartstichting)

Stel een vraag

Christine van Blitterswijk

beleidsmedewerker Marketing & Fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email
Bekijk ook
Externe links