NU.nl over online opzeggen

Op 30 juli publiceerde NU.nl een artikel over het soms moeilijk online kunnen opzeggen van lidmaatschappen en abonnementen. Daarin werd ook gerefereerd aan het in april gepubliceerde onderzoek van de Consumentenbond. Daaruit bleek dat bij 1 op de 4 bedrijven dit heel lastig is. In 2020 was dit nog bij 1 op de 3 bedrijven het geval. Er is dus sprake van verbetering. Goede Doelen Nederland heeft in een reactie aan NU.nl benadrukt dat de Consumentenbond in april al heeft laten weten dat er vooral bij goede doelen een kentering zichtbaar is en dat zij nu duidelijk laten weten dat je online kunt opzeggen.

Klik hier voor het artikel op NU.nl en de reactie van Goede Doelen Nederland.

Laatste nieuws

Impact fair
Kom op 4 april naar de Impact Fair: de grootste Impact Experience van Europa
Telemarketing
Code Telemarketing is herzien en wordt voorgelegd aan de Reclame Code Commissie
In gesprek over de waarde van goede doelen voor onze samenleving
Wat maakt goede doelen onmisbaar voor onze samenleving