LTO: tevredenheid gestegen van een 7,1 naar een 7,6

Voor de zomer is een ledentevredenheidsonderzoek (LTO) uitgevoerd. De resultaten worden gebruikt om tot een beleidsplan 2023 – 2024 voor Goede Doelen Nederland te komen. De tevredenheid van de leden is ten opzichte van 2018 gestegen van een 7,1 naar een 7,6. En daar zijn wij trots op.

In 2022 heeft MWM2, in opdracht van Goede Doelen Nederland, net als in 2018, een ledentevredenheidsonderzoek (LTO) uitgevoerd. De resultaten geven inzicht in hoe leden de uitvoering van de kerntaken door Goede Doelen Nederland en alle daar uit voortvloeiende activiteiten waarderen en hoe tevreden leden zijn. De uitkomsten geven reden tot optimisme! Het vorige LTO was in 2018. Toen was het rapportcijfer voor algemene tevredenheid over het werk van Goede Doelen Nederland een 7,1. Nu is dit gestegen naar een 7,6. Uiteraard zijn er ook aanbevelingen en verbeterpunten. Vanzelfsprekend gaan wij daar aan werken en vertalen we dit in een nieuw beleidsplan voor 2023-2024. Streven is natuurlijk om de 7,6 bij een volgend onderzoek weer wat hoger te krijgen.

Meer weten? Bijvoorbeeld wat de belangrijkste redenen zijn voor lidmaatschap of welke diensten als beste worden beoordeeld? Klik hier voor een korte samenvatting (achter de inlog bij documenten).

Laatste nieuws

Euros geld briefjes 740x320
Onderscheid in risiconiveau stichtingen in derde National Risk Assessment
Tweedekamer
De evaluatie van de giftenaftrek afgerond
Stichting reclame code
Nieuwe Consumenten Adviesraad bij Stichting Reclame Code