Invoering opt-in telemarketing 1 juli

Nog een kleine week en dan wordt het opt-in regiem voor telemarketing ingevoerd. De invoering gaat gepaard met een verruiming van het begrip klantrelatie voor goede doelen. Wat betekent dit in de praktijk? We hebben de belangrijkste wijzigingen en de meest gestelde vragen over de invoering van de opt-in per 1 juli op een rijtje gezet in een Q&A.

Ook hebben we nog een leestip. Op de datum van de invoering verschijnt het boek ‘Bel Me Wél’. Een boek geschreven door Patrick Jordens met bouwstenen voor succesvolle telemarketing na de wetswijziging en antwoorden op vragen als wat mág, wat kán en wat wérkt?

De Q&A over de opt-in telemarketing vind je hier.
Het boek ‘Bél Me Wél’ kun je nu al bestellen via deze link.

Laatste nieuws

Euros geld briefjes 740x320
Onderscheid in risiconiveau stichtingen in derde National Risk Assessment
Tweedekamer
De evaluatie van de giftenaftrek afgerond
Stichting reclame code
Nieuwe Consumenten Adviesraad bij Stichting Reclame Code