Werkgroep Telemarketing

De Werkgroep Telemarketing bestaat uit een afvaardiging van leden die telemarketing inzetten als wervingskanaal.

Taken

  • Meedenken over het versterken van de zelfregulering, zoals bij het aanpassen van de code telemarketing.
  • Inhoudelijk klankbord bieden als het gaat om de belangenbehartiging zoals de invoering van de opt-in voor telemarketing.
  • De mogelijke inzet van Goede Doelen Nederland is inhoudelijk bij de Werkgroep getoetst op wenselijkheid en praktische haalbaarheid.

Werkgroepleden

  • Jane van den Berg (DierenLot)
  • Guido Harink (VluchtelingenWerk Nederland)
  • Jan van der Hout (Plan International Nederland)
  • Dyonne Kemper (Hartstichting)
  • Peter van Leeuwen (Nierstichting)
  • Marnix Lok (Vergeten Kind)
  • Donna van Muijsenberg (Amnesty International)
  • Patricia van Ogtrop (Goede Doelen Nederland)
  • Olke Reemer (Amnesty International)