Sluit aan bij de Campagne Toegift

Op maandag 11 november a.s. wordt de halfjaarlijkse deelnemersbijeenkomst van Campagne Toegift gehouden in de Tolhuistuin te Amsterdam. Als jouw organisatie interesse heeft in deelname, ben je die dag van harte welkom om kennis te maken met de campagne. Meld je uiterlijk 6 november aan via een email naar marielle@toegift.nl. Campagne Toegift geeft die middag een inkijkje in hun campagne, deelt de resultaten en praat iedereen bij.

Op maandag 11 november a.s. wordt de halfjaarlijkse deelnemersbijeenkomst van Campagne Toegift gehouden in de Tolhuistuin te Amsterdam. Als jouw organisatie interesse heeft in deelname, ben je die dag van harte welkom om kennis te maken met de campagne. Meld je uiterlijk 6 november aan via een email naar marielle@toegift.nl.

Campagne Toegift geeft die middag een inkijkje in hun campagne, deelt de resultaten en praat iedereen bij. Er wordt informatie gedeeld over de mogelijkheden om deel te nemen en er is ruimte om vragen te stellen.

Programma

12.30 uur Inloop met kleine lunch
13.00 uur Start bijeenkomst
13.15 uur Update, resultaten, nieuws
14.00 uur Voortzetting campagne
14.15 uur Korte pauze
14.45 uur Presentatie lid dagelijkse leiding/mogelijkheid tot stellen van vragen
15.30 uur Plenaire terugkoppeling/afsluiting
16.00 uur Einde bijeenkomst, aansluitend borrel in restaurant

De campagne startte in 2017 met 89 deelnemers en is inmiddels gegroeid tot 94 deelnemers. De landelijke campagne is een unieke samenwerking in Nederland. Samen wordt gewerkt aan een verandering waarmee zij nalaten aan een goed doel tot sociale norm willen maken in Nederland. Met een gezamenlijk budget bereiken ze een constante stroom van zichtbaarheid, bespreekbaarheid en aandacht voor het onderwerp nalaten aan een goed doel.

In de factsheet kun je in één oogopslag zien wat Campagne Toegift de afgelopen jaren heeft ontwikkeld en hoeveel mensen er zijn bereikt met middelen als een tv-commercial, een website met informatie en ervaringsverhalen, persoonlijke advertorials, een radiocommercial en Instant Experiences voor social media.

De gezamenlijkheid van Campagne Toegift, met tien organisaties aan het stuur, een klankbordgroep en regelmatig contact met de aangesloten goede doelen, maakt het echt een campagne die van iedereen is. Toegift wil deze gezamenlijke campagne graag nog minimaal drie jaar voortzetten. Zodat we samen de Babyboomgeneratie kunnen blijven inspireren om een goed doel in hun testament op te nemen.

Laatste ledenberichten

Computer unsplash
Wijziging jaarverslag
Bedrijfsvoering & financiën
Beeld en Geluid gebouw 740x320
Jubileum: 60 jaar Socutera
Communicatie
Kennisfestival 740x320
Save the date: Kennisfestival op donderdag 7 november 2024 in Amersfoort