Overgang van Sandd naar PostNL

Het netwerk van Sandd is per 1 februari opgegaan in het netwerk van PostNL. Tot 1 april kun je gebruik blijven maken van Sandd.web, waar je de Sandd-producten kunt blijven aanmelden en gebruiken zoals je gewend bent.

Sinds 1 februari 2020 bezorgt PostNL al alle post van Sandd vanuit het PostNLnetwerk. Je kan deze checklist (onder DOCUMENTEN, achter de inlog) gebruiken als je de komende periode een partij post wilt aanbieden. Uiterlijk 1 april zullen alle Sandd klanten over zijn gezet naar de systemen van PostNL.

PostNL en Sandd hebben leden die gebruik maken van de dienstverlening van Sandd rechtstreeks op de hoogte gehouden van de stand van zaken rond het samenvoegen van de twee postnetwerken. Ook hebben ze leden gericht informatie gestuurd die relevant is voor de specifieke producten die bij Sandd worden afgenomen.

Bij vragen kun je contact opnemen met de accountmanagers Charitatieve Instellingen van PostNL.

Per 1 februari is Elien Overmars begonnen als accountmanager bij PostNL en, samen met Philip Schellekens, is zij voortaan ook contactpersoon voor goededoelenorganisaties.

Elien (06 - 10 74 57 92 / elien.overmars@postnl.nl)
Philip (06 - 51 61 36 71 / philip.schellekens@postnl.nl)

Ledenberichten
Meer ledenberichten