Nieuwe inkoopsamenwerking: Whooz, segmentatiedata voor gerichte en persoonlijke communicatie

Wij zijn een inkoopsamenwerking aangegaan met Whooz, leverancier van consumentensegmentatiedata. De consumentendata van Whooz kan worden ingezet voor het vinden van nieuwe donateurs en voor het uitbouwen en optimaliseren van huidige donateurs.

Via het online platform kun je jouw donateurs op basis van hun postcode (eventueel met huisnummer) analyseren op 59 segmenten (zoals Carrièremakers met kids, Stadse Cultuurgenieters en Exclusieve Senioren). Je ontdekt zo welke segmenten het meest voorkomen in jouw achterban. Deze kennis kan je inzetten om de communicatie af te stemmen op de segmenten of om look-a-likes van je huidige donateurs te vinden. Het platform is AVG-proof en de gegevens die je op het platform uploadt, worden niet bewaard.

Leden krijgen vanaf nu korting op alle diensten van Whooz. Een overzicht van de diensten, de kortingen en de tarieven vind je hier terug (de tarieven staan achter de inlog). Daar vind je ook een lijst met alle segmenten en de bijbehorende kenmerken (o.a. demografische en lifestyle kenmerken).

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jan Louwris van Whooz via 085 - 029 03 00 of jan@whooz.nl.

Goede Doelen Nederland heeft met 50 leveranciers ledenvoordeel afgesproken. Deze zijn exclusief toegankelijk voor leden. Je vindt de inkoopafspraken hier, verdeeld over 9 categorieën. Tarieven en kortingen staan meestal achter de inlog.

Laatste ledenberichten

Beeld en Geluid gebouw 740x320
Jubileum: 60 jaar Socutera
Communicatie
Kennisfestival 740x320
Save the date: Kennisfestival op donderdag 7 november 2024 in Amersfoort
Integriteit
29 mei: Workshop: Dilemma’s in je werk – het maken van integere afwegingen in de praktijk