Nieuw product van betaalprovider Buckaroo: Smart Checkout

Mobiele transacties hebben het desktopverkeer ingehaald. Buckaroo ziet dat tenminste 52% van de online betalingen via smartphones gaat. Smart Checkout is een nieuw product van Buckaroo dat daarop inspeelt. Het is een slimme tool die te gebruiken is voor online en mobiele betalingen. De zelflerende technologie zorgt ervoor dat de favoriete betaalmethode van de consument bovenaan staat. Creditcardgegevens kunnen automatisch worden ingelezen via de smartphonecamera. De tool is ook te gebruiken voor in-app betalingen.

Maurits Dekker, chief commercial officer Buckaroo:
“Bij betalen is er geen sprake van one-size-fits-all. Betaalt iemand via smartphone of desktop? Achteraf of direct? Met iDEAL of creditcard? Elk betaalgedrag is anders. Dat vraagt om een smart checkout waarin de afgestemde betaalvoorkeuren direct getoond worden.”

Als organisatie kun je de tool binnen twee minuten aanpassen aan je merkidentiteit. Je donateurs zullen niet het gevoel hebben dat ze je website of app verlaten. Dit verbetert de conversieratio met een gemeten 10% tot 35% procent.

De Smart Checkout is direct beschikbaar voor organisaties die klant zijn van Buckaroo. Is jouw organisatie al klant, dan kun je vanaf nu zelf de nieuwe Smart Checkout activeren. De Smart Checkout is ook te gebruiken via de payment gateway van Magento 1, Magento 2, WooCommerce, Shopware en is beschikbaar in de API van Buckaroo.

Meer informatie lees je op de site van Buckaroo, of bekijk de introductievideo.

Buckaroo is partner van Goede Doelen Nederland op het gebied van betalingsverkeer. Leden krijgen korting op alle betaalmethoden van Buckaroo. Lees hier meer over het ledenvoordeel. Wil je kennis maken met Buckaroo, neem dan contact op met Alexander van Leeuwen via a.leeuwen@buckaroo.nl.  

Ledenberichten
Meer ledenberichten