Maandelijkse kennissessies over innovatieve fondsenwerving

Blijf op de hoogte van de wereld van fondsenwerving en vergroot je kennis én netwerk. Iedere laatste dinsdag van de maand organiseert Goede Doelen Nederland een kennissessie op het gebied van innovatieve fondsenwerving. Naast het delen van kennis en ervaringen, zijn de kennissessies ook ideale momenten om te netwerken met collega’s uit de sector.

Welke kennissessies zijn er de komende maanden?

  • Dinsdag 26 maart: Artifical Intelligence en goede doelen georganiseerd door Werkgroep Innovatie en met medewerking van ABN AMRO.
  • Dinsdag 23 april: kennissessie bij onze mediapartner Sanoma.
  • Op dinsdag 28 mei: kennissessie van Dunck, specialist in loyalty marketing.

Kortom, noteer alvast deze en alle verdere laatste dinsdagen van de maand in je agenda en houd onze website in de gaten om je tijdig aan te melden.

De kennissessies worden zoveel mogelijk audiovisueel vastgelegd, zodat ook voor organisaties die niet in de gelegenheid zijn een kennissessie bij te wonen, de aangeboden kennis toegankelijk is.

Laatste ledenberichten

Deurbel direct dialogue 740x320
Meld je aan voor de collectieve audit door DMCC
Marketing & fondsenwerving
Nieuwe deelnemers 740x320
Nieuwe deelnemers
Schenken & nalaten
Baukje en Linda nieuw 740x320
Afscheid Baukje van Aller
Schenken & nalaten