Goede doelen doen mee aan special DPG Media

DPG Media (voorheen Sanoma) heeft plannen om een custom-made special te maken met het thema gezondheid. Voor deze uitgave, die verschillende gezondheidsorganisaties onder de aandacht brengt, willen diverse goede doelen hun krachten bundelen, onder andere door gezamenlijk de investering te dragen. Het idee is om de special uit te zetten als bijlage binnen de Libelle en Margriet. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Robin Schuit (haar contactgegevens staan vermeld onder dit artikel).

Sanoma is in april 2020 overgenomen door DPG Media, het grootste mediahuis van Nederland. De vertrouwde titels blijven gewoon bestaan en datzelfde geldt voor de ledenkorting die wij met Sanoma waren overeengekomen. Relevant is dat deze vooralsnog alleen geldt voor de voormalige Sanoma-titels (waaronder de Libelle, Margriet, AutoWeek en vtwonen).

DPG Media is partner van Goede Doelen Nederland op het gebied van media. Leden krijgen extra korting op hun tarieven (bovenop de standaard charitatieve korting). Lees hier meer over het ledenvoordeel. Wil je kennis maken met DPG Media, neem dan contact op met Robin Schuit, via robin.schuit@dpgmediamagazines.nl of 06- 23 23 26 72.

Laatste ledenberichten

Linda Bosch
Nieuwe collega bij Bureau Nalatenschappen
Kennisboostweek 2024 2 740x320
Programma Kennisboostweek bekend
Vrijwilligersmanagement
Forensz nieuw logo 2023
Beëindiging inkoopsamenwerking met Forensz (VCCR)
HR