Even voorstellen: Sandd, specialist in bezorgen

Elien Overmars, accountmanager bij Sandd, aan het woord.

Wat vind jij leuk aan het werken bij Sandd?
“Ik werk hier nu ruim tweeënhalf jaar, met heel veel plezier! Begonnen op de binnendienst en nu werkzaam als accountmanager in het oosten van het land. Daarnaast ben ik ook het aanspreekpunt voor alle Goede Doelen Nederland-leden. Een mooie en gave uitdaging voor mij. Door de korte lijnen kan ik samen met collega’s zorgen dat alles snel en effectief geregeld wordt.”

Waar ben je het meest trots op?            
"Ik ben er trots op om met onze bezorgoplossingen een steentje bij te dragen aan het verbinden van verzenders en ontvangers in de goededoelenwereld. Zeker in de huidige tijd, waar het nog belangrijker is om respect voor elkaar te hebben en aandacht te hebben voor je medemens.”

Wat biedt Sandd onze leden?
“Wij bieden sinds dit jaar een compleet pakket van producten en diensten aan, waarmee we leden van Goede Doelen Nederland volledig ontzorgen op het gebied van post. Sandd heeft een landelijk dekkend netwerk en een nauwe samenwerking met Print Mail-bedrijven. De poststukken kunnen leden zowel fysiek als digitaal retour krijgen. Sinds dit jaar hebben wij ons productportfolio uitgebreid met DM-specials, gemengde post en tijd-kritische post (24 uurs) voor o.a. kantorenpost en noodmailings. Als lid profiteer je van extra korting bovenop onze bestaande lage tarieven.”

Meer weten over Sandd? Lees er hier meer over. Of neem direct contact op met Elien Overmars: 06 -  10 74 57 92/eovermars@sandd.nl
 

Ledenberichten
Meer ledenberichten