Even voorstellen: PCS, specialist in customer support

Daniël Kolen, business development executive bij PCS, aan het woord.

Wat biedt PCS onze leden?
“PCS (Proactive Contact Support) ondersteunt organisaties in de strategie, vormgeving en uitvoering van customer support. Wij werken vanuit 12 contactcenters en reageren op servicevragen via telefoon, chat, social media, e-mail of bijvoorbeeld Skype (multichannel). Leden van Goede Doelen Nederland genieten dezelfde hoge standaard aan dienstverlening als commerciële partijen, tegen sterk gereduceerde tarieven. Wij zijn al een tijd businesspartner van Goede Doelen Nederland en dragen jaarlijks een deel van ons resultaat af aan goede doelen, als onderdeel van ons MVO-beleid. Onze medewerkers mogen hierover meebeslissen. Momenteel steunen we het KWF, uit onderzoek blijkt dat vele collega’s KWF een warm hart toedragen vanuit persoonlijke ervaringen.”

Wat was een leuke samenwerking met een goed doel?
“Eind vorig jaar hebben we een groot project met de Hartstichting mogen verzorgen binnen een voor hen nieuw marktsegment. Door zeer nauw samen te werken heeft dit ons beiden mooie inzichten verschaft die in de toekomst nuttig ingezet kunnen worden.”

Wat vind jij zelf geweldig aan PCS?
“De menselijke maat waarmee wij intern meten. Als je als organisatie goed bent voor je medewerkers komt dit altijd terug in de kwaliteit van dienstverlening aan derden. We zetten graag die extra stap om te verblijden. Dit zorgt in vele gevallen dat de samenwerking wordt voortgezet en uitgebreid.”

Meer weten over PCS? Lees meer op onze site. Of neem direct contact op met Daniël Kolen: 06 - 10 97 43 91 / d.kolen@p-c-s.nl

Ledenberichten
Meer ledenberichten