Drie nieuwe leden Commissie Marketing en Fondsenwerving

Vorige maand zijn er drie nieuwe commissieleden toegetreden tot de Commissie Marketing en Fondsenwerving. Nu de commissie weer compleet is wordt de werkwijze herzien en worden er plannen gemaakt voor de komende maanden. Hierover volgt binnenkort meer.

Nieuwe commissieleden
Nieuw in de commissie zijn:

  • Else Hofland: Manager Marketing, Communicatie en Fondsenwerving bij het Nationaal Ouderenfonds.
  • Anneke Salden: Hoofd Marketing, Communicatie en Fondsenwerving bij de KNRM.
  • Layla Salamoun: Manager Public Fundraising bij Oxfam Novib.

Naast de drie nieuwe commissieleden bestaat de commissie uit David Verschoor, voorzitter (Hartstichting), Irma Kalkhoven (Stichting AAP) en Wouter Langeveld (Nierstichting). Namens Goede Doelen Nederland zitten Krista Jansen en Nicole Mooij in de commissie. De commissie wil meer themagericht gaan werken. De komende maanden wordt het eerste thema ‘donateur centraal fondsenwerven’ verder uitgewerkt. Er komt een visie en een doorvertaling daarvan in activiteiten binnen de vereniging.

Vragen en suggesties welkom
De commissie komt graag in contact met de leden om goed voeling te houden met wat er in de sector speelt op het gebied van fondsenwerving. En om de activiteiten van Goede Doelen Nederland daar goed op af te stemmen. Heb je vragen of suggesties voor de commissie, neem gerust contact op met Nicole Mooij via mooij@goededoelennederland.nl of 020 - 422 99 77.

De commissie marketing en fondsenwerving zet zich al jarenlang in voor de leden van Goede Doelen Nederland op het beleidsterrein marketing en fondsenwerving. Meer informatie over de commissie lees je hier op onze website.

 

 

Ledenberichten
Meer ledenberichten