Campagne Toegift nog minimaal drie jaar door

Na de eerste drie succesvolle jaren startte op 1 mei jl. het vierde campagnejaar van Campagne Toegift. Bijna 80 erkende goede doelen ‘tekenden bij’ voor de volgende periode van drie jaar en blijven dus in ieder geval tot en met 2022 met elkaar samenwerken om nalaten aan een goed doel tot sociale norm te maken. Met de reeds ingezette media en ontwikkelde communicatiemiddelen wordt een groot deel van doelgroep bereikt.

De campagne wordt dit jaar verder doorontwikkeld. Om de doelgroep nog beter te bereiken en om de resultaten van de campagne beter meetbaar te maken zal de focus iets meer naar de website en online communicatie verschuiven. De doelgroep kan straks op de vernieuwde website (het ‘inspiratieplatform’) gerichter van de juiste informatie worden voorzien. Hiervoor wordt nieuwe content gemaakt die dient als aanjager op social media om meer traffic te generen. Daarnaast blijft Toegift aanwezig op radio, televisie en print.

Toegift is het hele jaar door zichtbaar door de ‘always on campagne’ op social media en via stopperadvertenties. De boodschap blijven ‘druppelen’ is belangrijk. Tijdens de coronacrisis is de behoefte aan informatie over nalaten en testamenten toegenomen. Toegift ziet dit terug in het aantal FAQ-downloads via social media. 

Een breed wervingsprogramma waarbij nalaten voldoende aandacht heeft, blijft essentieel om de inkomsten voor goede doelen te kunnen waarborgen. Toegift is voor veel goede doelen in dat brede programma een belangrijk element.

Aansluiten bij Toegift blijft het gehele jaar door mogelijk, stuur hiervoor een e-mail naar meedoen@toegift.nl

 

Ledenberichten
Meer ledenberichten