GX Software

GX is expert in marketing software. De consultants van GX helpen organisaties hun digitale communicatie persoonlijk en relevant te maken. Hierdoor wordt een hogere conversie bereikt en worden organisaties digitaal succesvol. GX baseert de dienstverlening op innovatieve marketing software-oplossingen. De meest in het oog springende zijn XperienCentral en BlueConic.

XperienCentral is een (headless) CMS waarmee je al je content beheert en uitserveert over verschillende kanalen zoals website, app en e-mail. BlueConic is een Customer Data Platform dat rijke profielen samenstelt van donateurs, op basis van data uit bijvoorbeeld je CRM-systeem aangevuld met informatie die zij vrijgeven op online kanalen. Door de data en content slim met elkaar te verbinden, ontstaat een persoonlijke dialoog bij elk contactmoment. Zo bied je de meest relevante boodschap aan en bereik je je donateurs en vrijwilligers beter. Dit levert een hogere tevredenheid op onder donateurs en vrijwilligers en lagere marketingkosten.

GX heeft meer dan 20 jaar ervaring in het succesvol realiseren van digital marketing projecten in diverse branches, waaronder de goededoelensector. Ze maken een oplossing die nauw aansluit op jouw organisatie, IT-landschap en marketingstrategie.

LEDENVOORDEEL
Voor leden van Goede Doelen Nederland hanteert GX een gereduceerd tarief.

Bekijk het ledenvoordeel hieronder (achter de inlog).

 

Alleen leden Login om meer te lezen.

Stel een vraag

Jojanneke Brinkman

relatiemanager inkoop
06 - 31 93 21 16
Email
Externe links

Contactpersoon GX Software

Sander Kouwenberg

business development manager
024 - 388 82 61
Email
Leveranciers
9 Categorieën, 49 INKOOPAFSPRAKEN