Effectmeting

Effectmeting is een no-nonsense marktonderzoeksbureau dat organisaties helpt inzicht te krijgen in wie zij zijn, hoe ze gezien worden, wat van ze verwacht wordt en wat nog nodig is om daar in de toekomst aan te voldoen. Dat doet Effectmeting door middel van het ophalen van meningen en suggesties van betrokkenen rondom de organisatie die de opdracht geeft (medewerkers, vrijwilligers, leden, donateurs, klanten etc.) Ook organiseert Effectmeting digitale verkiezingen en online en/of hybride ALVs of soortgelijke bijeenkomsten in opdracht van goede doelen.

Effectmeting levert de volgende diensten:

  • Tevredenheidsonderzoek onder medewerkers, klanten, donateurs of vrijwilligers
  • Stakeholdersonderzoek t.b.v. nieuwe strategie & organisatieontwikkeling
  • Panelonderzoek onder de 'gemiddelde' Nederlander
  • Digitale verkiezingen (bijvoorbeeld ledenraadverkiezingen, ALV verkiezingen)
  • Realisatie online en/of hybride Algemene Ledenvergadering (ALV) of soortgelijke bijeenkomst incl. inzet streamingsoftware, begeleiding, 2 camera's,

Onder DOCUMENTEN vind je (achter de inlog) een uitgebreide beschrijving van deze diensten.

LEDENVOORDEEL
Leden kunnen tegen een gereduceerd tarief gebruik maken van de diensten van Effectmeting. Bekijk de tarieven en het ledenvoordeel hieronder (achter de inlog).

Alleen leden Login om meer te lezen.

Stel een vraag

Jojanneke Brinkman

relatiemanager inkoop
06 - 31 93 21 16
Email
Documenten
  • Alleen leden Diensten Effectmeting voor leden Goede Doelen Nederland
Externe links

Contactpersoon Effectmeting

Willem Visser

directeur
06 - 45 06 65 54
Email
Leveranciers
9 Categorieën, 49 INKOOPAFSPRAKEN
Gerelateerde Ledenberichten

Nieuwe inkoopsamenwerking: Effectmeting

Wij zijn recent een inkoopsamenwerking aangegaa