Bloakes

Dankzij onderzoek door Bloakes kan je datagedreven marketingkeuzes maken op basis van gevoel en emoties. Bijna 95% van de dagelijkse beslissingen vindt plaats in het onbewuste. Daar spelen emoties en associaties de belangrijkste rol. Ook als het gaat om donatiegedrag. Bloakes kan onderzoeken welke drijfveren een rol spelen bij het doneren aan jouw goede doel. Of zekerheid geven over welke campagnebeelden het meest aanzetten tot donaties. Ook begeleidt Bloakes bootcamp kennissessies, praktijkgerichte trainingen die voor jouw team en organisatie op maat gemaakt zijn. Met als resultaat dat je op korte termijn beter in staat bent jouw doelgroep te raken en aan te zetten tot doneren.

Het werk van Bloakes kenmerkt zich door:

  • onderzoek in het onbewuste brein, via bewezen cognitieve en neurowetenschappelijke methoden;
  • vertaald naar een eenvoudige online toepassing voor kwantitatief onderzoek;
  • met korte doorlooptijden variërend van enkele uren tot 1,5 week;
  • op de eigen donateursbase en/of gemakkelijk via gecertificeerde panelbureaus;
  • die resulteren in heldere inzichten en direct toepasbare adviezen.

De dienstverlening van Bloakes is volledig AVG- en GDPR-proof. Je kunt ook met meerdere goede doelen een onderzoek laten uitvoeren, waardoor de kosten gedeeld kunnen worden.

LEDENVOORDEEL
Leden krijgen korting op de reguliere tarieven. Bekijk het ledenvoordeel hieronder (achter de inlog).

Alleen leden Login om meer te lezen.

Stel een vraag

Jojanneke Brinkman

relatiemanager inkoop
06 - 31 93 21 16
Email
Externe links

Contactpersoon Bloakes

Barry de Groot

account responsible goede doelen
06 - 22 45 89 09
Email
Leveranciers
9 Categorieën, 49 INKOOPAFSPRAKEN
Gerelateerde Ledenberichten

Nieuwe inkoopsamenwerkingen: Bloakes en The...

Goede Doelen Nederland is met twee nieuwe lever

Bloakes: nieuwe inkoopsamenwerking op het...

Recent zijn wij een inkoopsamenwerking aangegaa