Bedrijfsvoering & financiën

De bedrijfsvoering omvat zaken als: organisatie, financiën, huisvesting en facilitaire zaken. Via voordeliger inkopen en het streven naar meer efficiency kunnen goededoelenorganisaties veel kosten besparen.

Facilitaire producten en diensten zijn relatief eenvoudig collectief in te kopen. Hierdoor profiteren leden van de scherpe tarieven voor kantoorartikelen, duurzame energie en afvalwerking. Ook de uitbesteding van de financiële administratie kan leiden tot kostenbesparingen.

We staan altijd open voor nieuwe inkoopsamenwerkingen. Heb je suggesties voor producten of diensten waarop goede doelen door inkoopsamenwerking kunnen besparen? Laat het Jojanneke Brinkman, onze relatiemanager inkoop, weten.

Leveranciers
9 Categorieën, 49 INKOOPAFSPRAKEN
Gerelateerde Ledenberichten

Orchestra: ook CRM en projectadministratie

Veel goede doelen weten dat

Korting op verwerking van PMD-afval bij...

Door plastic, metalen verpakkingen en drinkpakk

Orchestra: nieuwe inkoopsamenwerking

Recent zijn wij een inkoopsamenwerking aangegaa