Basistraining inkoop voor goede doelen

Samen met NIC Academy organiseren we voor de eerste keer een basistraining inkoop voor goede doelen. Effectief inkopen zorgt ervoor dat je het maximale rendement (beste prijs/kwaliteit verhouding) uit je uitgaven haalt. Juist de recente prijsstijgingen voor diverse productgroepen vragen om scherpe aandacht voor inkoop.

Na het volgen van deze training ben je bekend met de basisbeginselen van inkoop door goededoelenorganisaties. Je leert over het organiseren van een inkooptraject: van behoeftebepaling tot en met levering of prestatie. Een aantal onderwerpen die aan de orde komen zijn: toegevoegde waarde van inkoop, wie zijn er allemaal betrokken bij inkoop, hoe selecteer je een leverancier, welke wetten en regels zijn van toepassing, hoe bewaak je de juiste levering van de diensten en producten die je inkoopt, hoe stem je af met financiën en meer. Na afloop ontvang je een certificaat van deelname. En je kunt tot twee maanden na de training bij de trainer terecht met vragen. 

TIJD, DATUM & LOCATIE
Deze training bestaat uit één dag van 9.30 tot 16.30 uur (inloop vanaf 9.00 uur) en vindt plaats op kantoor bij Goede Doelen Nederland. Adres: 100 Watt gebouw, James Wattstraat 100 (5e etage), 1097 DM, Amsterdam. Wij plannen een datum zodra voldoende deelnemers zich hebben aangemeld. Met de deelnemers kiezen we een passende datum.

KOSTEN
De kosten voor deze training van 1 dag zijn € 245,- per deelnemer (btw vrij), inclusief lunch. Bij voldoende interesse, zoeken we naar een passende datum.

Bij annulering vanaf twee weken vóór de training ben je 50% van de kosten verschuldigd en bij annulering vanaf één week vóór de training ben je 100% van de kosten verschuldigd. Je kunt je wel laten vervangen door een collega. Bij aanmelding ga je automatisch akkoord met deze annuleringsvoorwaarden. Goede Doelen Nederland behoudt zich het recht voor de training te annuleren bij onvoldoende aanmeldingen.

DOELGROEP
Medewerkers van leden van Goede Doelen Nederland die (direct of indirect) betrokken zijn bij inkoop in hun organisatie, medewerkers die nog geen ervaring hebben met inkoop, medewerkers die al inkoopervaring hebben maar deze nog niet hebben ingezet voor goededoelenorganisaties, medewerkers die willen bijdragen aan het professionaliseren van inkoop in hun organisatie. 

Voor verdere details download je de beschrijving van de training onder het kopje DOCUMENTEN.

AANMELDEN 
Je kunt je aanmelden via dit formulier

 

 

 
 

Stel een vraag

Jojanneke Brinkman

relatiemanager inkoop
06 - 31 93 21 16
Email
Documenten