Marketing & fondsenwerving

Vakdag fondsenwerving Workshop: Meer impact met customer journeys

Steeds meer organisaties kiezen voor de ‘klant centraal’ als strategie en werken met customer journeys om supporters duurzaam te betrekken en te activeren. Alleen met emotionele, financiële en actieve steun van grote groepen mensen is het mogelijk om samen meer impact te maken. Dit vraagt om een klantgerichte aanpak en de intentie en technieken om hen echt te leren kennen: ‘Kijk door de ogen van je supporter naar je organisatie’. In de praktijk zien we echter dat organisaties enthousiast starten met het in kaart brengen van de eerste klantreis en zodra het er meer worden al vrij snel vastlopen. Hoe kun je dit voorkomen of oplossen? En hoe zorg je er tegelijkertijd voor dat je betekenisvolle ervaringen consistent in alle customer journeys doorvoert zodat supporters langer blijven, meer geven en vaker in actie komen?

In deze interactieve sessie neemt Gülsün Gün (Studio 4 Impact) jullie mee op reis en licht ze aan de hand van een bewezen klantreismethodiek en praktijkvoorbeelden toe hoe je in zes stappen de ideale journey ontwerpt en een stevig fundament bouwt voor consistente betekenisvolle ervaringen.

Naast deze workshop organiseren we nog 11 andere praktische workshops en een plenair programma tijdens de Vakdag Fondsenwerving.

AANMELDEN
Als bezoeker van de Vakdag fondsenwerving kun je gratis deelnemen aan deze workshop (let op: vol=vol).
Je kan je hier aanmelden voor de Vakdag fondsenwerving.

LOCATIE EN TIJD
Deze workshop vindt plaats tijdens de Vakdag fondsenwerving in De Rijtuigenloods in Amersfoort op 23 juni (10-17 uur). De tijden van deze workshop zijn nog niet bekend. Houd hiervoor het programma van de Vakdag fondsenwerving in de gaten.