Online Kennis Festival

Datum: 29 October 2020
Tijd: 10:00 - 18:00 uur

Goede Doelen Nederland en Nederland Filantropieland organiseerden op donderdag 29 oktober 2020 voor het eerst het Online Kennis Festival, de volledige online editie van het Live Kennis Event. Het Online Kennis Festival is een dag die volledig in het teken stond van kennisdeling en inspiratie. Er was een boordevol programma met onder andere 12 workshops met thema’s als marketing en fondsenwerving in crisistijd, impact meten en fondsenwervingstrends. 

Voor meer informatie over de workshops download je het programma (pdf) aan de rechterkant van deze pagina, onder het kopje documenten

De workshops zijn opgenomen en je kunt hier onderaan de pagina de beelden terugzien. Je moet daarvoor ingelogd zijn op je ledenaccount. De PowerPoint slides download je aan de rechterkant van deze pagina, onder het kopje documenten

Leden van NLFL die geen inlog op de website van Goede Doelen Nederland hebben kunnen hier de workshops bekijken

Let op: Deze opnames zijn eigendom van Goede Doelen Nederland en zijn uitsluitend bedoeld voor de leden van onze vereniging. Het publiceren of bewerken van deze beelden en/of het delen met derden is niet toegestaan.

Alleen leden Login om meer te lezen.

Stel een vraag

Nicole Mooij

beleidsmedewerker marketing en fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email

Jurriaan Venema

beleidsmedewerker
06 - 34 27 91 88
Email
Documenten
  • Programma Online Kennis Festival 29 oktober 2020
  • Alleen leden PPT Nalatenschappen: werk aan de winkel!
  • Alleen leden PPT Geefgedrag en geefmotieven in en na corona tijd
  • Alleen leden PPT Bijzondere wereld van vermogensfondsen
  • Alleen leden PPT Agile en goede doelen: werkt dat eigenlijk wel?
  • Alleen leden PPT Een relatie bouwen met je donateurs
  • Alleen leden PPT Lobby - wie of wat kan jouw organisatie beter bereiken?
  • Alleen leden PPT Fondsenwerving in crisistijd
  • Alleen leden PPT Impact meten - wat is de waarde van jouw maatschappelijke initiatief?
  • Alleen leden PPT Online fondsenwerving: creatieve hoogstandjes in Corona tijd
Bekijk ook