Marketing & fondsenwerving

Kijkje in de Keuken bij Vereniging Humanitas

We organiseerden in het kader van de Impact Challenge en in aanloop naar de Impact Challenge Award 2021 een speciale editie van het Kijkje in de Keuken bij Humanitas!

Humanitas is dé landelijke vrijwilligersorganisatie die opkomt voor een samenleving waarin mensen actief vorm geven aan hun eigen leven en verantwoordelijkheid nemen voor het samenleven met elkaar. Martijn Marijnis, Planning, monitoring en leren adviseur bij Humanitas, vertelt over impactgericht werken en het meten van impact binnen zijn organisatie. Hij ging dieper in op zijn ervaringen met het visualiseren van data in dashboards. Hij gaf aan welke rol dat kan spelen als gaat om het meten van impact en welke kansen en uitdagingen hij daarin signaleert voor Humanitas.

Het Kijkje in de Keuken is toegankelijk voor leden van Goede Doelen Nederland en Nederland Filantropieland.

Vanaf woensdag 1 september kun je je inzending voor de Impact Challenge Award 2021 indienen. Dit kan tot 15 oktober. Wil je meer weten over de Impact Challenge en de Impact Challenge Award? Klik hier.

Download de presentatie van deze bijeenkomsten (achter de inlog) onder DOCUMENTEN.