Joost Meulenberg en Robbert Popken (coördinatoren van Rhiza Nederland) vertellen over de zoektocht naar de meest passende fondsenwervingsstrategie tijdens de beginjaren van Stichting Rhiza. Stichting Rhiza is in 2010 opgericht en helpt de kansarme bevolking in Zuid-Afrika een zelfredzaam bestaan op te bouwen. Sinds zij in de fondsenwerving focus hebben aangebracht , is de fondsenwerving in drie jaar tijd verdubbeld. Zij richten zich vooral op (vermogens)fondsen. Ook hun bereik met de projecten in Zuid-Afrika bij de einddoelgroep is gegroeid naar bijna 100.000 mensen. Tijdens Kijkje in de keuken vertellen Joost en Robbert hoe zij dit aanpakken
Voor wie
Leden van Goede Doelen Nederland of Nederland Filantropieland.
Aanmelden
Je kunt je aanmelden via aanmelden@goededoelennederland.nl. Deelname (online via Zoom) is gratis. Vanwege het interactieve karakter is er een maximum van 50 deelnemers.
Over Kijkje in de keuken
Goede Doelen Nederland zet het programma Kijkje in de keuken van Nederland Filantropieland online voort. Elke derde dinsdag van de maand nodigen we een goed doel uit om over een actueel thema op het gebied van fondsenwerving te vertellen. Er is veel ruimte om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.
De data zijn in 2021:
Stel een vraag