Marketing & fondsenwerving

Kijkje in de keuken bij Stichting CliniClowns

Op dinsdag 16 maart van 16.00 – 16.45 uur namen we een Kijkje in de keuken bij Stichting CliniClowns.

CliniClowns is het klantvriendelijkste goede doel van Nederland in 2020, blijkt uit onderzoek van Market Response, het grootste onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland. In 2020 is de goede doelen branche voor het eerst in het onderzoek meegenomen.
Tijdens Kijkje in de keuken vertelde Ilse Beckers (Hoofd Marketing en Communicatie bij CliniClowns) over de klantstrategie van CliniClowns. Zij deelde onder andere wat aan de basis ligt van het winnen van deze titel en waarin goede doelen en grote bedrijven van elkaar kunnen leren.

Datum: Dinsdag 16 maart
Tijdstip: 16.00 – 16.45 uur
Voor wie: Leden van Goede Doelen Nederland of Nederland Filantropieland
Locatie: Via Zoom

Bekijk de presentatie van deze sessie onder DOCUMENTEN (achter de inlog).

Over Kijkje in de keuken
Goede Doelen Nederland zet het programma Kijkje in de keuken van Nederland Filantropieland online voort. Elke derde dinsdag van de maand nodigen we een goed doel uit om over een actueel thema op het gebied van fondsenwerving te vertellen. Er is veel ruimte om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

De volgende edities van Kijkje in de keuken zijn op:
Dinsdag 20 april
Dinsdag 18 mei
Dinsdag 15 juni