Kennissessie: Het effect van jouw campagne verbeteren

Datum: 17 May 2022
Tijd: 10:00 - 11:00 uur

Goede Doelen Nederland organiseerde op 17 mei een online kennissessie in het teken van neuro-onderzoek en hoe je dit kan gebruiken in jouw campagne.

Eind augustus 2021 lanceerde de Hersenstichting haar nieuwe merkcampagne: ‘Denk je eens in’. Om Nederlanders bewust te maken van het belang en de kwetsbaarheid van onze hersenen. Met deze campagne verbreedt de Hersenstichting haar communicatie van focus op aandoeningen naar een merkcampagne met een positieve lading. Om beslissingen goed te ondersteunen heeft Bloakes neuro-onderzoek gedaan in verschillende fases van het creatieve proces.

Christel Sohier van de Hersenstichting vertelde met Barry de Groot van Bloakes over de aanpak en het onderzoek naar het effect van de campagne in ons brein. Samen deelden ze welke stappen zijn gezet om de campagne te testen bij de doelgroep en deze zo laat mogelijk in het proces te optimaliseren.

Bekijk de TV-commercial op YouTube of via de website van de Hersenstichting

MEER INFORMATIE
Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact op met Nicole Mooij via mooij@goededoelennederland.nl 

Download de presentatie en bijlagen onder DOCUMENTEN (achter de inlog). 

Bekijk hier de opname (achter de inlog): 

 

Alleen leden Login om meer te lezen.

Stel een vraag

Nicole Mooij

beleidsmedewerker
020 - 422 99 77
Email
Documenten
  • Alleen leden Presentatie kennissessie over Neuromarketingonderzoek met Bloakes en de Hersenstichting
  • Alleen leden Overzicht neuromethoden juli 2020
Externe links