Hoe donateursgericht is fondsenwervend Nederland?

| Goede Doelen Nederland | toegankelijk voor leden

Wil je weten of goede doelen al meer donateursgericht zijn dan vorig jaar?

Goede Doelen Nederland organiseert deze bijeenkomst in samenwerking met Dunck Loyalty Marketing en De Toekomst van Fondsenwerving. Tijdens deze bijeenkomst presenteert Dunck de resultaten van het jaarlijkse sector brede onderzoek. Onderzocht is in welke mate goede doelen hun fondsenwerving donateursgericht inrichten en of de verandering naar meer donateursgerichte fondsenwerving daadwerkelijk plaatsvindt. Want die verandering is tenslotte het doel van De Toekomst van Fondsenwerving. We zijn dan ook heel benieuwd welke verschillen er gaan zijn in vergelijking met de resultaten van vorig jaar.

Daarna zullen Reinier Spruit en Hans Broodman, initiatiefnemers van De Toekomst van Fondsenwerving, in gesprek gaan met de aanwezigen over hoe de resultaten gebruikt kunnen worden om de donateur nog meer centraal te stellen in de fondsenwerving.

Dunck is leverancier en kennispartner van Goede Doelen Nederland en gespecialiseerd in loyalty strategie (onderzoek, programma’s en loyalty campagnes). De Toekomst van Fondsenwerving is een initiatief met het doel om fondsenwervers handvatten te bieden om aan de slag te gaan met een donateursgerichte cultuur. Goede Doelen Nederland is één van de samenwerkingspartners van De Toekomst van Fondsenwerving.

Datum: dinsdag 24 september 2019
Tijdstip: 14:00 – 17:00 uur (inloop 13:30, aansluitend borrel)
Locatie: Goede Doelen Nederland, Amsterdam

De presentatie van deze bijeenkomst vind je op deze pagina onder DOCUMENTEN. 

Stel een vraag

Christine van Blitterswijk

beleidsmedewerker Marketing & Fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email
Documenten